مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-16حوادث

فارس من|آبرسانی به وروستای دِهک از طریق قنات


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در صورت موافقت اهالی منطقه روستای دهک سراوان، این شرکت آمادگی کامل دارد در کوتاه مدت و به صورت اضطراری از محل قنات واقع در مرکز روستا با نصب پمپ و انتقال به مخزن آبرسانی به اهالی منطقه را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه ضرورت رفع کمبود آب شرب روستای دهک  در سامانه فارس من خبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: روستای دهک از توابع بخش مهرکان شهرستان سراوان طی سنوات گذشته از منابع محلی برای روستا برسانی می شده که به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر و از دست رفتن منابع آب زیرزمینی منطقه، چاه های آب روستا که در چندین موقعیت حفر و تجهیز شده اند فاقد آبدهی کافی بوده و کمبود آب شرب اهالی  توسط شرکت به صورت سیار صورت می گیرد.

علیرضا قاسمی افزود: به منظور رفع مشکل آب شرب روستا شرکت آب و فاضلاب مطالعات آبرسانی به روستا را در قالب طرح  آبرسانی مجتمع دشت سراوان طی سنوات قبل ادغام کرده و عملیات اجرایی طرح انجام شده که لازم است خطوط انتقال تا روستا که بیش از 80 کیلومتر است تکمیل شود.

وی افزود: این طرح در حال حاضر حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سالجاری از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین اعتبار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|آبرسانی به وروستای دِهک از طریق قنات

فارس من|آبرسانی به وروستای دِهک از طریق قنات